TIDELANDS Official Trailer #2 (2018) Netflix, Fantasy Series HD


MariaRosa28
MariaRosa28

Tbh this show is actually really *Decent* thoo.. and the main character isn't some weak ass chic ;) this show is about sirens, followed with a little of drugs and corruption.

Vor 13 Stunden
Deke Dak
Deke Dak

Netflix sees aquaman and says "hold my beer"

Vor Tag
Walter De wit
Walter De wit

Looks bad. Netflix whats happening?

Vor 2 Tage
xlilace14x
xlilace14x

That shit look wack asf

Vor 2 Tage
MrLunary
MrLunary

fuck is this shit?

Vor 3 Tage
Klara Draws
Klara Draws

Song??

Vor 3 Tage
Matthew Thatcher
Matthew Thatcher

The AquaTramps

Vor 4 Tage
akhs denlew
akhs denlew

Okay can someone tell like.. what the fuck did i just watch?

Vor 4 Tage
Luis Claudio
Luis Claudio

Siren from WBNG is better.

Vor 4 Tage
Angga Rahadyan
Angga Rahadyan

Game of Thrones in Atlantis is what they're TRYING to go for

Vor 5 Tage
Marcelo Kroeff
Marcelo Kroeff

Hummm.. cheirinho de bosta...

Vor 6 Tage
Ashwin C
Ashwin C

So no one is talking about the song?

Vor 6 Tage
Daycow045
Daycow045

Trash

Vor 7 Tage
Allam Nascimento
Allam Nascimento

Lixo

Vor 7 Tage
Saidul Islam
Saidul Islam

She is cursed by God of thunder.

Vor 7 Tage
A
A

Boring.

Vor 7 Tage
nei arraes
nei arraes

Totosa

Vor 8 Tage
Xhokolatito Neiyo
Xhokolatito Neiyo

Mira pendejo no y veo .......pero t veo vete a chingsr tumadte

Vor 8 Tage
Xhokolatito Neiyo
Xhokolatito Neiyo

😐

Vor 8 Tage
Xhokolatito Neiyo
Xhokolatito Neiyo

Vete Puto

Vor 8 Tage
Darren Cahill
Darren Cahill

Looks good

Vor 8 Tage
Awe Min
Awe Min

Alright...let’s wait and see...

Vor 8 Tage
Larry O'Dea
Larry O'Dea

Yawn.....zzzzzzzz

Vor 8 Tage
TheDeathgod01
TheDeathgod01

Strong independent woman overcomes her fear of eating sushi.

Vor 8 Tage
basil al sadi
basil al sadi

Meh, this won't make it .. I'd like to think so confidently; however, I've seen far worse pass further.

Vor 9 Tage
bb77077
bb77077

Getting desperate for content.

Vor 9 Tage
DaShawne Browne
DaShawne Browne

Dark Arial?

Vor 9 Tage
Tabs T
Tabs T

Thors wife

Vor 9 Tage
Angelo Terrones
Angelo Terrones

Thor’s wife is aging bad time to trade it it for a new lease. 😎

Vor 9 Tage
Sven R.
Sven R.

You would give your left ball to tonguepunch her fartbox you fat liar with no girl :D

Vor 2 Tage
Andrew Pearson
Andrew Pearson

This is why you're single

Vor 8 Tage
array s
array s

Damn the blonde girl is so hot...

Vor 17 Tage
Allen Mathew
Allen Mathew

Probably Another bullshit shallow series with the same plot

Vor 18 Tage
Dubs Up
Dubs Up

i prefer "water sluts", its more fitting

Vor 19 Tage
peace hyde
peace hyde

🤣 🤣 🤣 🤣

Vor 3 Tage
Rich Chel
Rich Chel

Too funny - but PERFECT!

Vor 6 Tage
Jesse Duke
Jesse Duke

Most of Netflix shows do not intrest me because its like watching chick flicks, thats how television has become honestly i would rather read than watch modern t.v.

Vor 19 Tage
Andrew Pearson
Andrew Pearson

Didn't think shows had genders, you must of missed all the sci-fi, thriller, and action genre that netflixs has been airing

Vor 8 Tage
Jesse Duke
Jesse Duke

It seems like all most every new show is a female show

Vor 19 Tage
Andrew Pearson
Andrew Pearson

Explain how this is a female show?

Vor 8 Tage
Forest Demons
Forest Demons

Meh

Vor 19 Tage
Samuel Moore
Samuel Moore

...titties.

Vor 19 Tage
Ben Dover1
Ben Dover1

Came for boobs

Vor 19 Tage
Sculsky
Sculsky

Isnt that Elsa Pataky aka Mrs Chris Helmsworth??

Vor 19 Tage
Jafet Padilla
Jafet Padilla

Sculsky yes it’s her

Vor 7 Tage
Adnan
Adnan

Can't wait for this one good job Netflix.

Vor 20 Tage
jmrjhulk
jmrjhulk

Vin diesel so lucky

Vor 20 Tage
Wes Dr
Wes Dr

Siren spinoff ??

Vor 20 Tage
Nathan Logan-cooney
Nathan Logan-cooney

I'm sorry but I think that this is dumb

Vor 20 Tage
tanya banes
tanya banes

BOF BOF

Vor 20 Tage
Pichkalu Pappita
Pichkalu Pappita

I can see the TIDES pretty well😌

Vor 20 Tage
Ryan Morgan
Ryan Morgan

Ill save you the time, i can tell you at the end of the season you will say wtf was that all about

Vor 24 Tage
masood rahimi
masood rahimi

so sirens looks like netflix is ripping off freeform

Vor 24 Tage
Yousra Boucetta
Yousra Boucetta

The music please

Vor 24 Tage
THE NEW SUPER FUNNY VOICES AND DUMBFLIX IDEA SHOW
THE NEW SUPER FUNNY VOICES AND DUMBFLIX IDEA SHOW

I don't get it, is this about women with a salt deficiency?

Vor 25 Tage
fly
fly

no, it's about cancelling all the marvel shows cuz they cost too much and making cheap garbage like this is better cuz is cheaper, way cheaper.

Vor 2 Tage
Nancy Reyes
Nancy Reyes

Hahaggg

Vor 9 Tage
Michael Mole
Michael Mole

In one sentence, what is this all about

Vor 25 Tage
Technical Support
Technical Support

2 ladies, some sheriffs in a small beach town playing dress up to summon stuff that eat mans eyeballs.

Vor 20 Tage
Jota Pueblo
Jota Pueblo

This looks terrible.

Vor 25 Tage
Isaiah Tukuvaka
Isaiah Tukuvaka

hers knew bond FBI soldiers numbers 007 Isaiah tukuvaka not killers lairs lots whites boys ..

Vor 25 Tage
Jayson Pida
Jayson Pida

Hmmm, a modern take on the Lovecraft story, 'The Shadow over Innsmouth' perhaps....

Vor 25 Tage
Mr. L
Mr. L

So mermaids? What did I just watch?

Vor 25 Tage
Sidney Batres
Sidney Batres

What's the trailer song

Vor 25 Tage
Colonial GrimRush
Colonial GrimRush

sounds like every other indie song, she's trying to smell her own breath while singing.

Vor 8 Tage
Kelly KitKat
Kelly KitKat

I don't have a netflix acct. so, will have to wait for the dvd.

Vor 25 Tage
Kelly KitKat
Kelly KitKat

Good tidings... cometh.

Vor 25 Tage
Kelly KitKat
Kelly KitKat

Water. Agua. That is spanish, for ... latin : aqua. Latin. Latino. Etymology - the study of words.

Vor 25 Tage
momarist
momarist

Ok

Vor 24 Tage
Musi Baba
Musi Baba

Shit shit bloody shit

Vor 25 Tage
Rick Martinez -Plodding Zombie Productions
Rick Martinez -Plodding Zombie Productions

So the new trend is putting a sceenshot of some porno action in the film to promote it? Cool..bring it on.

Vor 25 Tage
Simon Lopez
Simon Lopez

Película de Titanic

Vor 2 Tage
Alejandro Garcia
Alejandro Garcia

you can't blame Netflix for trying. they've had some great shows lately but like all things the more they put out the more likely some will be garbage.

Vor 25 Tage
big boi with a big heart
big boi with a big heart

Charlotte gosh dang it. that really fuckin sucks. i knew that “wanting to end on a high note” excuse was utter bs. ur reason makes a lot more sense

Vor 7 Tage
Charlotte
Charlotte

+big boi with a big heart they cancelled Daredevil because Marvel(Disney) doesn't want to work with them with their own streaming service coming up and have been really difficult(basically shutting down the other marvel shows while they were being produced) That said I will never forgive Netflix for cancelling Sense8

Vor 7 Tage
big boi with a big heart
big boi with a big heart

Alejandro Garcia yea, like daredevil. They fuckin cancelled their best show and one of marvel's best work for the stupid reason of them "wanting to end on a high note", instead of continuing their show that so many people love. And then this shit comes out. Wtf Netflix

Vor 15 Tage
Bradley Poole
Bradley Poole

They release quantity not quality

Vor 18 Tage
Official Staticor
Official Staticor

that chicks got yuuuge nips

Vor 25 Tage
Bheng Paquit
Bheng Paquit

Yep wife of thor

Vor 3 Tage

Nächstes Video